fbpx

7 zakazanych fraz, przez które tracisz klientów, jeśli są na Twojej stronie, natychmiast je usuń

Wszyscy czasem popełniamy ten błąd. Używamy zakazanych słów pisząc do klienta. Zazwyczaj robimy to nieświadomie i naprawdę w dobrej wierze. Sprawdź, których sformułowań nadużywają właściciele stron internetowych. Być może zmienisz coś na swojej. 1. Najlepszy Dla jednego najlepszy jest najtańszy, a drugi szuka najdroższego.Pisz konkretnie. Dlaczego, to będzie najlepszy wybór dla klienta?Tylko bez użycia słowa … Read more7 zakazanych fraz, przez które tracisz klientów, jeśli są na Twojej stronie, natychmiast je usuń

Co czytać w czasach zarazy…Żeby nie zwariować

Koronawirus nie odpuszcza, a zaostrzone normy izolacji, zmuszają nas do zostania w domach. Minął już jakiś czas, więc łatwiej przyzwyczaić się do pracy z domu. Mimo pracy z domu, w tak stresującej sytuacji jaka nas wszystkich spotyka należy nam się czas na odpoczynek.  Spokój i zadbanie o psychikę jest równie ważne, co dbałość o podstawowe … Read moreCo czytać w czasach zarazy…Żeby nie zwariować

Netflixing na czas zarazy i… nie tylko

W związku z rozpanoszeniem się na całym świecie koronawirusa wielu z nas utknęło w domu. Dzięki Bogu mamy Internet, zapasy jedzenia i… papier wartościowy – z im większą liczbą warstw, tym lepiej. Najgorsze były pierwsze dni zalecanej izolacji. Trzeba było się oswoić z nową sytuacją i strachem. W tym momencie wiemy już sporo o przybłędzie … Read moreNetflixing na czas zarazy i… nie tylko

Czasem wystarczy 19 słów

Studentka amerykańskiego koledżu miała napisać recenzję filmu na zaliczenie. Wybrała film “Fight Club”. Napisała tylko 19 słów… I to nawet nie swoich… Dostała za to najwyższą możliwą ocenę i popularność na twitterze. Napisała: “Pierwsza zasada fight clubu, to nie mówić o fight clubie.To wszystko. To cały esej.” Dla osób, które znają film i powieść Chuck’a … Read moreCzasem wystarczy 19 słów

Copywriting – co trzeba wiedzieć, żeby zostać copywriterem?

Co kilka dni dostaję wiadomość z pytaniem: jak zostać copywriterem? Dlatego, zamiast odpisywać każdorazowo, od dziś podaję link do tego artykułu. Znajdziesz tu absolutne minimum rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pisać za pieniądze. Zaczynamy! Lubię pisać – zostanę copywriterem W takim razie lepiej zostań pisarzem, dziennikarzem, dramaturgiem, scenarzystą. Takich ludzi bardzo w Polsce potrzeba. … Read moreCopywriting – co trzeba wiedzieć, żeby zostać copywriterem?

Dobrego copywritera poznaje się w biedzie…

Dobrego copywritera poznaje się w biedzie Bo kiedy po raz kolejny nie czujesz chemii z tekstem, który zamówiłeś, będziesz przeszczęśliwy, kiedy wreszcie dostaniesz o co prosiłeś. Mieliśmy taką sytuację w Agencji Słowa Pisanego. Rozgoryczony klient Dostaliśmy prośbę o napisanie tekstów na stronę www i do teczki ofertowej. Klient był rozgoryczony. Zapłacił już jednemu copywriterowi, ale … Read moreDobrego copywritera poznaje się w biedzie…

Szukasz copywritera? Musisz poznać te 5 zasad!

Szukasz copywritera? Musisz poznać te 5 zasad! Kiedy przedstawiam się jako copywriter, bardzo często pada pytanie: Pracujesz w ksero? Przepisujesz teksty na komputerze? Nie. Nie pracuję w ksero, nie przepisuję tekstów, ja je tworzę. Projektuję treści sprzedażowe i użytkowe. Treści sprzedażowe, to wszelkie teksty, które mają wspierać sprzedaż produktu, usługi, ideii, np.: treści na strony www, … Read moreSzukasz copywritera? Musisz poznać te 5 zasad!

Górołażenie, czyli copywriting w praktyce

Górołażenie, czyli copywriting w praktyce

Zapewne z doświadczenia wiesz, że bez porządnego resetu, pełnego odpoczynku bardzo szybko człowiek wypala się i zniechęca do codziennych zajęć – zwłaszcza w branży kreatywnej. Dobrze spędzony urlop to taki, w czasie którego umysł i ciało na nowo odżywają. No i masz czas pomyśleć. Ja w czasie swojego miałem go całkiem sporo – zwłaszcza w czasie górskich wędrówek. Karkonoskie szlaki sprawiły, że zacząłem zastanawiać się, czy copywriting w praktyce jest podobny do jakiejś innej rzeczywistości, w której żyję. Okazało się, że najwięcej punktów stycznych znalazłem właśnie z górołażeniem. Dziwne, prawda? Za chwilę wszystko się wyjaśni. Chyba 😉 

Read moreGórołażenie, czyli copywriting w praktyce

Jak pracuje copywriter? PRAWDZIWY copywriter.

Co dziś możemy dla Ciebie zrobić? To pierwsze pytanie, które zawsze zadajemy naszym Klientom. ZAWSZE. Od niego wszystko się zaczyna. Tylko czy na pewno? 

Read moreJak pracuje copywriter? PRAWDZIWY copywriter.

Jak projektować treści? Design thinking w copywritingu

Jak projektować treści? Design thinking w copywritingu

Copywriter. Och, jakże to modna profesja się stała. Prawie każdy myśli, że mógłby nim zostać. Wystarczy przecież tylko trochę zagłębić się w meandry polszczyzny, siąść i zacząć… No właśnie. Pisać? Nie. Wymyślać? Błąd! Tworzyć. Bliżej.

Read moreJak projektować treści? Design thinking w copywritingu