fbpx
Co czytać w czasach zarazy…Żeby nie zwariować

Koronawirus nie odpuszcza, a zaostrzone normy izolacji, zmuszają nas do zostania w domach. Minął już jakiś czas, więc łatwiej przyzwyczaić się do pracy z domu. Mimo pracy z domu, w tak stresującej sytuacji jaka nas wszystkich spotyka należy nam się czas na odpoczynek.  Spokój i zadbanie o psychikę jest równie ważne, co dbałość o podstawowe […]

Read more
Netflixing na czas zarazy i… nie tylko
co oglądać w kwarantannie

W związku z rozpanoszeniem się na całym świecie koronawirusa wielu z nas utknęło w domu. Dzięki Bogu mamy Internet, zapasy jedzenia i… papier wartościowy – z im większą liczbą warstw, tym lepiej. Najgorsze były pierwsze dni zalecanej izolacji. Trzeba było się oswoić z nową sytuacją i strachem. W tym momencie wiemy już sporo o przybłędzie […]

Read more
Czasem wystarczy 19 słów

Studentka amerykańskiego koledżu miała napisać recenzję filmu na zaliczenie. Wybrała film „Fight Club”. Napisała tylko 19 słów… I to nawet nie swoich… Dostała za to najwyższą możliwą ocenę i popularność na twitterze. Napisała: „Pierwsza zasada fight clubu, to nie mówić o fight clubie.To wszystko. To cały esej.” Dla osób, które znają film i powieść Chuck’a […]

Read more
Copywriting – co trzeba wiedzieć, żeby zostać copywriterem?

Co kilka dni dostaję wiadomość z pytaniem: jak zostać copywriterem? Dlatego, zamiast odpisywać każdorazowo, od dziś podaję link do tego artykułu. Znajdziesz tu absolutne minimum rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pisać za pieniądze. Zaczynamy! Lubię pisać – zostanę copywriterem W takim razie lepiej zostań pisarzem, dziennikarzem, dramaturgiem, scenarzystą. Takich ludzi bardzo w Polsce potrzeba. […]

Read more
Dobrego copywritera poznaje się w biedzie…

Dobrego copywritera poznaje się w biedzie Bo kiedy po raz kolejny nie czujesz chemii z tekstem, który zamówiłeś, będziesz przeszczęśliwy, kiedy wreszcie dostaniesz o co prosiłeś. Mieliśmy taką sytuację w Agencji Słowa Pisanego. Rozgoryczony klient Dostaliśmy prośbę o napisanie tekstów na stronę www i do teczki ofertowej. Klient był rozgoryczony. Zapłacił już jednemu copywriterowi, ale […]

Read more
Szukasz copywritera? Musisz poznać te 5 zasad!

Szukasz copywritera? Musisz poznać te 5 zasad! Kiedy przedstawiam się jako copywriter, bardzo często pada pytanie: Pracujesz w ksero? Przepisujesz teksty na komputerze? Nie. Nie pracuję w ksero, nie przepisuję tekstów, ja je tworzę. Projektuję treści sprzedażowe i użytkowe. Treści sprzedażowe, to wszelkie teksty, które mają wspierać sprzedaż produktu, usługi, ideii, np.: treści na strony www, […]

Read more
Górołażenie, czyli copywriting w praktyce

Górołażenie, czyli copywriting w praktyce Zapewne z doświadczenia wiesz, że bez porządnego resetu, pełnego odpoczynku bardzo szybko człowiek wypala się i zniechęca do codziennych zajęć – zwłaszcza w branży kreatywnej. Dobrze spędzony urlop to taki, w czasie którego umysł i ciało na nowo odżywają. No i masz czas pomyśleć. Ja w czasie swojego miałem go […]

Read more
Chcesz lepiej pisać? Zacznij pisać dziennik!

Chcesz lepiej pisać? Zacznij pisać dziennik! Jeśli tworzysz albo chcesz tworzyć w Internecie – blog, vlog, podcast, a nawet posty na Facebooka – zacznij prowadzić dziennik. Regularne prowadzenie dziennika da Ci lekkość w pisaniu. Wyciszy umysł. Nauczy Cię szybciej układać myśli – nie tylko w tekst. Anna Frank, Agnieszka Osiecka, Salvador Dali. Nawet jeśli nie wiesz, co robili, […]

Read more